+ KaJiaN SoSiaL +

LaWaTaN ke BTPNT & PKG

| 21 June 2013
 Assalamualaikum w.b.t., salam sejahtera & salam 1Dunia kepada semua pengunjung yang sudi berkunjung ke Teratak Terindah PISMP Kajian Sosial Semester 6/2013 ini. Pada kali ini kami ingin berkongsi dengan kalian semua mengenai aktiviti grand terakhir kami semester lepas iaitu LAWATAN KE BTPNT & PKG. Lawatan ni bersempena bersesuaian dengan PSS 3110 Pentaksiran Dalam Pengajian Sosial. Jom ikuti perjalanan lawatan kami.

Bertolak ke BTPNT.


Samai di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Terengganu.
 

Mendengar taklimat mengenai BTPNT dari Encik Jadid.
 







Mengisi buku pelawat BTPNT.
 


Majlis pemberian cenderahati dari IPG KDRI kepada pihak BTPNT.
 

Seteleh selesai taklimat, kesemua peserta dibenarkan meninjau kawasan sekitar BTPNT dan kemudahan-kemudahan di sana antaranya perpustakaan BTPNT yang mempunyai pelbagai sumber berguna untuk pedagogi dan pendidikan.
 






Setelah selesai meninjau pusat sumber BTPNT, kami dibawa melawat makmal komputer BTPNT bersama en, Jadid dan diberi penerangan mengenai perisian-perisian yang digunakan untuk menghasilkan video pendidikan.
 






Sawadikap !
 

Ucapan dari pengarah program, saudara Inspektor Aminnulhakim sebagai ucapan penghargaan kepada pihak BTPNT terutama En. Jadid.
 

Sesi bergambar bersama.
 

Menaiki bas untuk bertolak ke PKG Bukit Besar bagi mendengar taklimat mengenai kaedah penilaian dan pentaksiran oleh pihak JPNT.




Mendengar taklimat mengenai kaedah penilaian dan pentaksiran terutama pentaksiran PBS yang diaplikasi di dalam KSSR.
 





0 komen:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 .+ KaJiaN SoSiaL +